Administracijos direktoriaus funkcijos

Administracijos direktorius atlieka šias funkcijas:

  • organizuoja ir kontroliuoja regiono plėtros tarybos administracijos darbą, kad būtų įgyvendinami regiono plėtros tarybos veiklos tikslai ir atliekamos regiono plėtros tarybos ir jos organų funkcijos;
  • sudaro darbo sutartis su regiono plėtros tarybos administracijos darbuotojais ir jas nutraukia, įgyvendina kitus darbdavio įgaliojimus darbo teisės srityje;
  • organizuoja regiono plėtros tarybos turto valdymą;
  • užtikrina regiono plėtros tarybos kolegijos (toliau – kolegija) sprendimų projektų pateikimą regiono plėtros tarybos partnerių grupei ir partnerių grupės išvados, kuri pateikta dėl šių dokumentų, pateikimą kolegijai;
  • užtikrina regiono plėtros tarybos metinių veiklos planų parengimą ir pateikimą regiono plėtros tarybos visuotiniam dalyvių susirinkimui (toliau – visuotinis dalyvių susirinkimas) ir kolegijai;
  • užtikrina regiono plėtros tarybos metinių finansinių ataskaitų rinkinio parengimą ir pateikimą kartu su auditoriaus išvada (tais atvejais, kai finansinių ataskaitų auditas atliekamas) visuotiniam dalyvių susirinkimui ir Juridinių asmenų registrui;
  • užtikrina duomenų, nurodytų Civilinio kodekso 2.66 straipsnyje, pateikimą Juridinių asmenų registrui;
  • užtikrina informacijos apie regiono plėtros tarybos veiklą pateikimą visuomenei ir viešų pranešimų paskelbimą Lietuvos Respublikos regioninės plėtros įstatyme, kituose teisės aktuose ir regiono plėtros tarybos nuostatuose nustatyta tvarka;
  • tvirtina regiono plėtros tarybos administracijos darbo reglamentą;
  • užtikrina veiksmingą regiono plėtros tarybos vidaus kontrolės sistemos veikimą;
  • atlieka kitas Regioninės plėtros įstatyme, kituose teisės aktuose, regiono plėtros tarybos nuostatuose, kolegijos darbo reglamente, visuotinio dalyvių susirinkimo ir kolegijos sprendimuose jam nustatytas pareigas.

Užsiprenumeruokite naujienlaiškį

Sutinku, kad mano įvestas el.paštas būtų naudojamas, teikiant informaciją apie renginius ir naujienas.